Profitul net al Coca-Cola, cel mare producător de băuturi răcoritoare din lume, a crescut cu 8,4% în trimestrul trei din 2010 datorită redresării vânzărilor în Statele Unite şi a majorării vânzărilor de sucuri şi băuturi non-alcoolice în întreaga lume, transmite AP.
În perioada iunie-septembrie 2010 compania americană a obţinut un profit net de 2,06 miliarde de dolari sau 88 de cenţi pe acţiune, în creştere faţă de 1,9 miliarde de dolari sau 81 de cenţi pe acţiune în perioada similară din 2009.
Veniturile au urcat cu 4,7%, la 8,43 miliarde de dolari. Analiştii se aşteptau la un câştig de 89 de cenţi pe acţiune şi venituri de 8,3 miliarde de dolari.
Pentru al doilea trimestru consecutiv, Coca Cola a înregistrat o creştere a vânzărilor în Statele Unite, de 2%. În Europa vânzările au ajuns la 1,3 miliarde de dolari, datorită pieţelor din Franţa, Marea Britanie, Germania şi Nordul Europei. Aceste rezultate pozitive compensează parţial presiunile macroeconomice continue din Sud-Estul Europei, se arată în comunicatul Coca Cola.
În România, produsele Coca-Cola sunt îmbuteliate în cinci fabrici poziţionate strategic în toate regiunile ţării: Ploieşti, Iaşi, Timişoara, Oradea şi, începând cu 2002, şi la Vatra Dornei.
London 04/2025
Acum 4 luni
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu